Monday, December 14, 2020

A treia lumină de Advent. De Amicitia




La început de decembrie am primit un colet. Nu avea înscris niciun expeditor. Am deschis cutia surprins că nu comandasem nimic.

Foșnetul hârtiei de cadou și briza îmbibată în vanilie îmi aduce aminte de bucuria Crăciunului.

M-am întrebat imediat emoționat, neștiind de cine a fost trimis curierul.

Am început să enumăr posibilii emisari ai Moșului aducător de bucurii.

Am recunoscut imediat amprenta dragilor mei unici prieteni și ființe minunate, Mona și Dan Pologea.

Pot spune că primirea cadourilor-surpriză face parte din noblețea zilelor de iarnă.

Mulțumesc Mona, mulțumesc Dan!

 

 

Origami de decembrie                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             

                             Se dedică Familiei Pologea

 

Seara mai devreme se strecoară în cetate,

Ciuma – omidă tolănită în vernil  preschimbă parcul în cimitir,

își decupează un cânt din Bacovia.

Frunze decupează poteca în urme de conduri,

cavalerii bat de zor în poartă. Nimeni nu iese, nimeni nu intră.

Ferestrele se sting în cornee tulburi,

domnițele tremură dantela, văl ultim peste ochii tinereții.

 

Cetatea se dezgolește de lumini, pădurea de culori, o corabie pe uscat.

Va continua să ningă.


 

 

 



 

 

 

No comments:

Happy Thanksgiving Day!

  Happy Thanksgiving Day!   Autumn's gold flows into the ocean, people welcome the last light before the snow. Peace and joy, the fire r...