Monday, July 2, 2012

Dupa tornade

Doar trei zile,viata fara internet si acel suflu magic numit electricitate isi inceteaza pulsul ne reduc la singuratate, dar si la regasirea noastra cu noi insine, cu prietenii, cu cei dragi.
Ne acordam timp dialogului, contemplatiei.
Am iesit cu Stefan, cu familia lui, cu cei trei copii si m-am trezit in anii petrecuti la bunici, care s-au nascut si au murit intr-o casa taraneasca fara curent electric.
Ne-am vorbit, am descoperit jocuri noi, bucuria ca in momente grele, de singuratate sunt inconjurati de prieteni.
Am iesit la o plimbare in parc. Echipe de pompieri au distriubuit apa si gheata intr-o zi torida de peste 36 grade, si au invitat copiii sa se fotografieze alaturi de masinile lor.

No comments:

Happy Thanksgiving Day!

  Happy Thanksgiving Day!   Autumn's gold flows into the ocean, people welcome the last light before the snow. Peace and joy, the fire r...