Wednesday, April 18, 2012

Din Lirica lui Gabriel Gherbaluta

Prietenul si colegul meu de camera de camin, Gabriel Gherbaluta continua sa scrie poezie de calitate. Reproduc un poem din creatia sa:
Inorogul,rogu-l…
Lapte să-mi întoarcă,
Sângele să-şi stoarcă,
Cornul alb de domn,
Să mă piardă-n somn,
Cornul dinspre lună,
O poveste-mi spună,
Despre eu şi tu,
Si de-i da sau nu,
Să te readucă,
Harpie sau nurcă,
De din dosul lumii,
Către albul spumii !

Inorogul rogu-l…
Coama-i impletită,
De la est de mine,
Să mi te  trimită,
Călărind o rază,
Sus,din cer, să cază,
Mai de dintr-o parte,
Zâna mea-i departe…
Pagină de carte,
Iarăşi ne desparte…
Si mi-i dor de moarte…
Si îmi esti departe !

Inorogul, rogu-l…
Si pe cea aspidă…
Să mi te deschidă,
Chiar de ne împarte,
Câte trei,in carte…
Eu şi tu,deci noi,
Inorogi de soi…








No comments:

Happy Thanksgiving Day!

  Happy Thanksgiving Day!   Autumn's gold flows into the ocean, people welcome the last light before the snow. Peace and joy, the fire r...