Wednesday, December 30, 2009

Carte cu doi fii risipitori


In acest sfarsit de an mi-am permis sa nu robotesc mai nimic si sa petrec cateva zile in compania fiului meu.
Un tata la Sibiu cu fiul departe, al carui fiu e mai departe in Montreal.
O revedere de cateva zile si iesire impreuna devin cadrul cerului peste intalnirea noastra.
Ar fi multe de spus la o cana de vin dupa drumul de 1000 km parcurs de catre Sebastian dintre Montreal si Washington DC.
Lasam muzica insa in binomii dezlantuirii bucuriei, a urarilor de sfarsit de an.
Dorim bloggerilor sibieni multa veselie, sibienilor si prietenilor din toate colturile lumii
LA MULTI ANI!
Posted by Picasa

3 comments:

Oana T. said...

La multi ani! Iti doresc multe bucurii si multe clipe fericite alaturi de cei dragi! Felicitari pentru familia minunata pe care o descoperim un pic cate un pic pe blogul tau si felicitari pentru spiritul de sibian care nu inceteaza sa ne transmita ganduri bune de departe!

Ion Vincent Danu said...

Hi, florine! Cand o fii sa faci tu drumul de la Washington la Montreal, spune-mi si mie. Poate bem o cafea ca Sherbrooke nu e decat la 150 km de montreal...Un an nou fericit tie si alor tai!

cibinensis said...

@ Ion Vincent In aprilie voi fi in Brossard.
De ziua mea.
Ne vom sibieni (Accent pe ultimul i) putin.
@ Oana. Multumesc pt urari si reconfrimarea ca Sibiul este un Monaco al Romaniei.

Happy Thanksgiving Day!

  Happy Thanksgiving Day!   Autumn's gold flows into the ocean, people welcome the last light before the snow. Peace and joy, the fire r...