Sunday, May 20, 2012

Un gand de Sfanta Elena

De la o vreme padurea numita familie isi pierde pe rand arborii si ne trezim tot mai singuri intr-o viata defrisata. Tanti Leana, sora mai mica a mamei a trecut mult prea timpuriu in nefiinta. Am crescut in preajma ei, mi-a fost nu numai ca o mama, ci un bun sfatuitor. A fost una dintre cele mai bune asistente medicale, si de copil, si pana in present nu am cunoscut pe altcineva sa faca injectiile ca ea. Chiar daca astazi nu mai e printre noi aceasta zi insorita de mai e sarbatoarea ei. Camd mi-am luat ramas bun de la ea intorcandu-ma in SUA mi-a daruit o icoana de sticla spunandu-mi sa ma rog pentru ea. Dupa plecarea ei dintre noi am inteles ca stia ca nu aveam s-o revad. Stia de suferinta ei incurabila.

No comments:

Happy Thanksgiving Day!

  Happy Thanksgiving Day!   Autumn's gold flows into the ocean, people welcome the last light before the snow. Peace and joy, the fire r...