Sunday, November 6, 2011

La Vida es sueno


Nu sunt singurul ce trece prin tot felul de incercari in viata, si de aceea sunt in urma cu scrisul, cu bucuria de a fi alaturi de cei dragi .
In urma cu ceva timp am rams somer cu un serviciu ( am doua ).
Intre timp am fost retransferat la o alta locatie.
Cum zice americanul seria de UP and DOWN m-ar consacra in alta viata, daca as fi reincarnat, in cangur.
In acest week end am fost din nou numit intr-o pozitie de coordonator de marketing intr-o zona suburbana a Washington-ului DC.
Am fost alaturi de investitori, fabricanti, manageri si alte oficialitati precocupate de mersul afacerilor.
Mi se acorda din partea companiei sansa de a urca si de a dovedi ceea ce pot.
Am si eu un proiect si cu sprijinul generos si specializat al unui f bun prieten dibaci in computere voi putea sa l pun pe CD.
Retraiesc obsesia ideii La Vida es sueno ( Calderon de la Barca, preluata de multi alti scriitori si filozofi ( Print si Cersetor) si realizez ca America e totusi tara unde transformarile sunt spectaculare (in rau si in bine)
Ma gandesc ca daca as fi in alta parte a lumii ar fi la fel de usor sa te lupti cu propriile forte si sa iesi din locul caderii ?

No comments:

Happy Thanksgiving Day!

  Happy Thanksgiving Day!   Autumn's gold flows into the ocean, people welcome the last light before the snow. Peace and joy, the fire r...